Besök från gbg

Fick just veta att Gina kmr till Sthlm på lördag, och till Elin på måndag/tisdag :D Å Vale kmr hem imorn wohoo !! Fast Adeline nästa vecka. Så jag får nt träffa henne elr min bikini på ett tag X) just nu tittar jag på "låt den rätte komma in". Skum film... Jag åker hem efter lunch. Har nt varit hemma 2 dagar i sträck. Sen så måste Natalia komma till Rotebro nån dag ! Längtar. En annan sak jag längtar efter e att gå på bio me Beccsan å kanske Vale :D får se vilken film det blir... Vill se nån rolig, fast mitt biopresentkort innehåller bara 90 kr. Kan i och för sig fylla på. Vad ska vi se på ? Shrek ? Kommesarie späck ? Hahaha dom verkar roliga, elr ? :P iaf ska fortsätta titta på den här sjuka filmen. Herrå //A<3

Kommentarer
Postat av: Becciz <3

Någon film blir det ialla fall :P någon komedi tycker jag,hehe typiskt mig

2010-07-15 @ 22:58:36
URL: http://null
Postat av: A<3

svar tilol Becciz <3 ; tkr jag me !

2010-07-18 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0