ny blogg

gud, vad smart jag e... jag glömde lösenordet till mitt förra konto ! och e-posten som jag hade den på använder jag nt, därför visste jag nt lösenordet till den HELLER ! meh jaja nu har jag den här ;D
jag e hos Elin just nu, men hon e hos tandläkarn...

igår sminkade vi oss som fjortisar, nt för att driva me dom, men bara för att d va kul xP kolla fejjan om ni vill se bilder. jag kan aldrig se ut som en :S

Rebecca vill göra saker. spontana saker. men d vill jag me ! jag har liksom nt träffat henne sen skolavslutningen. det brukar bli så på sommarlovet, venne vfr. jag har hunnit träffa Vale, Adeline, Elin å Linn iaf :)

saknar dom iaf, Ade, Vale å Becciz. Vale e i England, Ade i Sweisch å Rebecca e... hemma ? xD iaf, jag vill träffa dom snart ! ;D

saknar skolan lite. skitlite. då träffar man så mkt folk å sådaä......... Olivia å dom :P

nu har jag ont i nacken så jag slutar här. punkt. //A<3


Kommentarer
Postat av: Becciz <3

Saknar också alla! :) " speciellt några speciella som tex Cedric,Sanna och dig!! <3 Hoppas vi träffas snart :)

2010-07-15 @ 22:47:38
Postat av: A<3

svar till Becciz <3; aa det hoppas jag med !!

2010-07-18 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0